liten uppdatering

Har världens jobbar helg. Igår 11-21 och idag 13-21. Så i helgen är jag osocial! 
När jag kom hem igår kväll till en superstädad lägenhet. All tvätt var tvättat. Slog mig ner i soffan, var så trött orkade inte något annat. Så blev jag serverad mat. bakad potatis med skagen och kycklingfile och sallad! Även fast kim är så krasslig och vart sjuk så fixade han! uuuuuuunderbart säger jag bara. I morse åkte han till sthlm med sin pappa och skulle på båtmässan. Själv ska jag skutta in i duschen och sen jobba!

Mamma och syrran är i sälen. hoppas dom har det bra! jag har inte hört något ifrån dom, såja. dom har nog det bra :)

Älskar kim mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0