lilla söta terrorist elviz ;)

53330-119

Världens underbaraste.
meeen också världens tokigaste, drygaste hund.
Kräver all uppmärksamhet.. ska vara med överallt.
Men vem vill inte ha uppmärksamhet? :)
Tex när man går ute med honom en lång vända för att han ska göra sina behov..
så kissar han likförbaskat innanför dörren när man kommer in.
Meeeen klart man älskar honom ändå! Han är ju så go.

Eftersom han inte får vara uppe i vår säng så har han börjat morra lite försiktigt så fort vi är i hans korg och pillar på hans leksaker..
"varför ska ni vara i min säng om jag inte får vara i eran?" ja, helt rätt Elviz! :)

Han vet om han gör fel. Kissar han inne smitar han fort som
tusan under sängen och är där ca 10 min.
Så ligger gobiten och tittar fram med huvudet för att ändå se vad vi gör.

Finns hundra tals bilder jag skulle kunna lägga in på honom.. men hälften av bilderna ser man bara halva elviz, han är ju så snabb.. så när man knäppt kortet har han redan sprungit iväg :D
dessutom älskar han kameran och vill bara äta upp den.

Några bilder som jag tycker om!
När han ska vara med framför datorn, när han ligger på systers väska
(han bara älskar denna tygbit)
och sen när han poserar så fint så han ser uppstoppad ut.

Han har fått ett hängöra! Det kommer nog att fixa till sig, men det är ganska så charmigt ;)





Kommentarer
Postat av: crazyangel

haha fan va söt han var när han låg framför datorn :P

2007-03-30 @ 17:16:19
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: syster

han älskar min väska lika mycket som jag älskar han :)

2007-04-02 @ 10:01:45
Postat av: lejla

ååååh jag tror jag dör vad söt. Han ser lika liten ut som min Ronaldo :D

2007-04-06 @ 16:47:31
URL: http://lejlaa.blogg.se
Postat av: Jenny

Hihi han var ju verkligen hur söt som helst på bilden där han ligger å sover framför datorn! :D

2007-04-17 @ 13:02:48
URL: http://vofflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0