daim, dark and white

mumma.. köpte någon specialpåse med daim med mörk, vit choklad och självklart originalet! Jag är ju helt frälst i vit choklad. Men jag fastnade nog mest för den mörka chokladen. Kanongott till kaffet :)

ska göra någon lunch snart.. vette sjutton vad jag ska göra..
lite sugen på att göra någon sallad med lax och pasta!

Ni som skriver och undrar om Elviz så mår han kanon och är världsbusig, världens knähund, en helt underbar hund :)
och på torsdag ska vi till veterinären :) just nu springer han runt med en av mina toffler i munnen.. en 50kroners toffel från HM.. som det inte gör något om han dödar :)


träning och shopping senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0