anorexi

Dom missar inte ett ända pass, varje gång jag tränar är dom där.
Jag förstår inte hur dom kan få köpa säsongskort, det borde finnas någon gräns.
Jag vet inte om det bara är jag men i ett pass känns som jag inte kan koncentrera mig på mitt
eget för jag har fullt upp att förstå hur dom får vara med?
hur dom ser ut. det är så jätte äckligt och hur man kan vara så sjuk.
dom är så förstörda. usch usch...
det är en sjukdom som ingen förstår sig på förutom dom som är drabbade.

Som det stod i tidningen igår, som jag och johanna på jobbet skrattade lite åt.
Byt (bild på en bulle) mot (bild på banan) = gå ner 12 kg (!?) okej?!
Så om man byter ut två bullar mot två bananer går man alltså ner 24kg? sääääkert.

You'll be dead before you're thin enough

N?got jag aldrig kommer f?rst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0