sömntuta

Jag har börjat sovit alldeles för länge på morgonen! Kanske för att jag inte är riktigt kry.. Behöver nog ta igen massa sömn. Elviz sov längre än mig. Han klev upp vid 12, han om någon är en riktig sömntuta på morgonen!

Igår moppade jag golvet i köket, tänkte ta dom andra golven idag. Kanske ger mig på disken också. Det är inte så mycket men ändå.. (naglarna blir ju förstörda :P) Ta tag i garderoben är ju kanske också ett måste. Det får bli helgens projekt :)

Ska ut och äta med mamma och syster idag. Efter vi gått ut skolan varje år så brukar vi gå ut och äta. Ganska mysigt faktiskt. Eftersom det är syrran som gått ut skolan iår så är det hon som bestämmer vart. Om jag känner henne rätt så vet jag vart vi ska..  och det är ett great place : )


Kaffe och snorpapper, tack!
Skulle sitta fint som handen i handsken, faktiskt : )

Kommentarer
Postat av: Ammi

du får köpa diskhandskar! Så inte naglarna blir förstörda:)

2007-06-13 @ 18:08:37
URL: http://amelies.blogg.se
Postat av: hannah

RE Ammi: äääh, bättre att kim får diska ;)

2007-06-13 @ 20:19:46
URL: http://pleased.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0