seg dag men fått mycket gjort ändå!

.. Idag tog jag tag i disken och köket, kim vardagsrummet och toan! Good team.. Nu är det mycket vackert här hemma. Trodde aldrig att disken skulle ta slut någon gång, nu är mina naglar mjuka och nagellacket är halvt borta. Gah.
Nyss ätit mat. Här gjordes kycklingfile med potatisgratäng. Kanon gott!

Kim håller på och pluggar för fullt till teorin i morgon. Förra veckan gick tiden ut för hans indragna körkort. Så nu får han göra om de igen. Tycker sex månader har gått skitfort och tur är väl det! Jag hoppas verkligen han pluggar bakom skärmen. Han kanske pillar med något annat än att plugga, men det hoppas jag inte. För nuu vill jag att han ska ha körkort så vi kan åka någonstans i sommar : )

jaja, mitt körkort kommer någongång det också.



dagens +
, Det finns rena glas!
dagens - , Jag har fått nå bölder på halsen. (Allergisk mot att diska helt enkelt)


jag vill ha (#)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0