moster evy

... I morgon ska jag och min syster på en liten släkt träff. Moster Evy ska bjuda på brunch. Alltså inte min moster utan egentligen mammas moster. Men alla säger moster Evy. Hon är moster Evy. Verkligen alla säger moster Evy också, hennes syskon också. Det är coolt tycker jag!

"Brudens lillebrors lillebror,
alltså inte brudens lillebror utan bara
brudens lillebrors lillebror. Glasklart
"

Haha, så klockrent. På bröllopet så hade bruden och brudgummen skrivit ett litet "citat" om varje gäst. Kanonkul att sitta och läsa om alla!  Skulle ha sparat ett häfte, kommer fan inte ihåg vad det stod om mig :/

Ny badad är jag! Badat i över en timme sååå skönt. Nu är jag verkligen ren! : )

Kommentarer
Postat av: Mackan

Ha-ha...! Cool blogg Hanna! Trevligt att du hade roligt på bröllopet. Kan skicka ett sånt där presentationshäfte till dig om du vill.....Ha så kul hos Evy,......Mackan

2007-06-17 @ 01:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0