mitt fjun å jag

.. gick en kvällprommis på drygt en timme. Det var inte meningen... sa till mig själv att vända om när jag hittat en papperskorg till bajspåsen.. negativa att bo mitt inne i stan.. där det borde finns flera stycken efter varandra. Men neee.. borde finnas en på min innegård. Eller i området.. för om man ska äta glass eller vad som helst vad ska man göra av skräpet när man ligger där ute och solar? AS-dumt att man ska springa in med pappret när det är en lekpark och lufthus och hela kittet men ingen papperskorg.. aja. det gick ju trots allt bra att gå långt, ska inte klaga : )

Kollade klart på filmen innan jag gick ut. Bobby my song i long? öh ne. a love song for bobby long? lät bättre. Nu märker jag att jag börjar bli sömnig. Elvan kollar på mig med halvöppna ögon ifrån sängen.. "mamma kommer du inte någongång"...


mys

Miitttttt fjun

Kommentarer
Postat av: D.

han är så söt, den lilla :)

2007-06-13 @ 11:25:01
URL: http://denicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0