min lilla blir stor ;)

I fredags tog min sambo studenten och i morgon ska han börja jobba.. Känns så skönt att vi ska få två egna löner. Så kan vi göra mer saker istället för att vi ska klara oss på mina pengar.. fast det har gått jätte bra det också! Så nu kan vi lägga undan och spara mera.. skulle så gärna vilja åka utomlands i höst/vinter! Får se hur det blir... vi har ju nu en lillen att ta hand om. Måste se vem ska kan/vill passa honom och så vidare. Vet att det inte är något problem med hundvakt men det känns ändå inte så bra att lämna bort bäbisen heller..
men någon vecka ska vi nog kunna slita oss ifrån varandra. Elviz min fina <3

image151

K - min fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0