midsommar + 2år + lite annat!

.. Har inte bloggat på några dagar, haft lite fullt upp! Midsommar var jätte bra och underbar. Var hemma hos pappa, käkade god mat, badade i poolen, pratade skit i flera timmar och skrattade såklart!

Igår firade jag och kim två år! Vi firade inte med något särskilt utan hade bara en underbar vanlig dag med goood mat, en mysig favoritfilm och massa mys! Fast vi pussades typ en gång var femte minut. myys!

Sen hände en kul grejj när vi skulle gå ut med elvan sista kissen! Vi går och småpratar lite, elviz ska promt stanna vid ett stort träd.. och lyfter på benet och kissar. Jag och kim titta på varandra och sa "lyfte han på benet" i kör. haha. min lillgubbe har blivit stor. Börjar lyfta på benet dagen innan han blir 6mån! Alltså, idag blir han 6månader.. goooohund! (han fick lite leverpastej i present, jag lovar han uppskattades)


Har precis betalat räkningar.. 7241. Jag menar lyllos mig!

image163

Elviz är cool på midsommar!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Yes I have. Kul att läsa siddu :)

2007-06-25 @ 21:26:06
URL: http://dzy.blogg.se
Postat av: crazyangel

haha läckerbit ;)

2007-06-26 @ 20:52:33
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0