i'm alive

Pratar du fortfarande med den person du kysste första gången?:
gaah. minnet. vem var det då? : )

Har du sett din bästa vän gråta?:
ah.

Vilka vitaminer tog du när du var liten?:
ehm? c-vitaminer vad jag kommer ihåg? AD-droppar?

Har du fått någon komplemang idag?:
tror inte det..

Är du polare med grannarna?:
njaaej, det kan jag välla inte säga att vi är. hejjar gör vi!

Vilka språk pratar din mamma?:
hehe, jadu. svenska, lite engelska, franska kan hon välla något ord :)

Vilka länder har du bott i?:
sverige.

Vad skulle du säga om jag var kär i din bror?:

go ahead, jag har ingen.

Vem ringde dig senast?:
systra mi

Hur bra är din syn?:
kaaaaa-a-a-a--a-a--a--a-ss.

Var är dina syskon just nu?:
hm. jadu, sis är väl hemma hos papi.

Vilket är det bästa bröllop du vart på?:
Förra lördagen när min bästa faster gifte sig med bästa mackan :)

Vad ska du göra i helgen?
Midsommar fre, lör jobba, sön firar jag och kim två år.

Vad står det i de fjärde sms:et i din inkorg?:
"haha, äckligt. älskar dig love"

Vem är den senaste kändisen du tog på?:
öhm?... lassgård handla av mig idag, men inte tog jag på han :S

Vad är det första du gör på morgonen?:
Går ut med elvan och sätter på kaffe.

Vad ska du göra efter det här?:
Sätta mig i soffan med kim och fortsätta äta jordgubbar, sen gå ut med elvan sen sleepa!

Visste du att av dina 18 frågor börjar 13 frågor på V?:

neeee!? äre sant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0