hjälp

Kim ville se en dokumentär om ormar. Visst är det fantastiska djur MEN när man får se hur dom attackerar människor och hundar så gör det ont i hjärtat när man tänker på lille-Elviz som ligger brevid. Äckligt sånt där!

Ska nu ta ut Elvan på en sista kiss och sen försöka sova i denna värme. I morgon ska jag kolla på en fläkt som jag ska köpa hem. Vill ha en stor man ställer på golvet framför sängen så man kan sova gott! Någon som har något förslag på billiga fläktar? Kanske kan kolla på rusta, jag menar Erika köpte en mini-fläkt därifrån för ett antal år sen. Den funkar fortf. prima.. : )

I morgon stan och sola med sis, bästa sis : )
Ska försöka dra mig upp tidigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0