bra team

Elviz har gått fram och tillbaka till matskålen nu på morgonen, fast inte rört maten bara gått dit och stått där och pipit. Jag har undrat vad som var fel. Han satte sig bredvid mig i soffan och börja pipa. Han drog ena tassen över munnen på vänster sida ganska många ggr. Så jag trodde först att han hade någon fästing eller nå skit. Sen så var det någon tand långt bak i munnen som var jättelös som gjorde ont när han stängde munnen. Så jag tog upp honom i knä och la han på rygg och lekte lite tandläkare. Han har aldrig legat så still någongång förut. Jag öppnade munnen, letade upp tanden och han låg blix stilla. Jag tog tag i den lilla tanden och tänkte nu kommer han skrika. Så drog jag ur tanden. Han sa inte ett ord utan upp på bakbenen och slickade mig i ansiktet och sprang det fortaste han kunde till matskålen och rensa den på 2röda.

Såja, idag har man gjort nå bra : )


Kommentarer
Postat av: eliiin

underbart de där när man känner att man kan komunicera med djuren , åh fattar va dom vill ! ^^ åh tänk va skönt de måste vara för dom när matte/husse äntligen fattar va dom menar hehe .. :]

2007-06-13 @ 15:48:13
URL: http://niidju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0