äntligen sool och värme

Så skönt! har inte skrivit så mycket på senaste tiden som vanligt men haft annat för mig! : ) Nu i veckan blire student för Kim och bröllop till helgen! Mysigt!

Nyhemkommen från valbo. Kims mamma fyllde år så vi var dit en sväng! Elviz tyckte de var kanon att springa runt på baksidan i hundranitti! Han fick med sig fozz på några runder också! Elviz är så snäll när man åker buss, skönt det!

Kimmen har beställt hem en hel stor kartong med salta vinäger chips *kräkas* 30 påsar eller var det var.. aja, han får ha dom ifred iaf.. fast elvan älskar dom han också! Själv tycker jag att det stinker skit på långt avstånd!

I morgon är jag ledig! Tänkte gå ner på stan och kolla på lite assosiarer till honeys student och bröllopet! Klänningar har jag redan! : )


puss

Kommentarer
Postat av: Ammi

Skulle jag sminka er till bröllopet? pusss

2007-06-04 @ 07:51:34
URL: http://amelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0