underhållande dag igår

Vaknade tidigt igår. Gick en prommis med Elviz på lite mer än en timme. Skönt! Syrran kom hit vid 11. Vi traskade ner på stan och där efter började shopping. Vi gjorde många fynd.. klänningar för 20kr osv. Vi ska ju utomlands om en månad så skönt med massa klänningar som dom rear här i sverige. TOPP! : )

Vi mötte senare pappa och K. Vi tog en fika på flanör, som alltid när man är på stan! Efter fikandet shoppade vi lite mer. Sen ringer Kim och säger att det är brottom. Han hämtade mig på stan direkt efter sitt jobb. Så åkte vi hem och hämta elvan sen åkte vi till Falun. Elviz var så himla snäll att åka bil. Han hade aldrig åkt så långt förut. Först satt han i mitt knä och kollade lite men sen så hoppade han bak och låg med mina shoppingpåsar och sov!  Såå söt.

Vi kom hem.. jag trodde det skulle bli en mys fredag, vi skulle laga mat och kolla på en film.. men noooppe. Kim går och lägger sig (jahapp) kl 19... snarkar och snarkar. Vid cirkus 21.. ringer mina räddare i nöden. Erik och Erika.. dom ville göra tacos med oss här.. yees. jag skulle äntligen få äta mat och ha mys fredag! Så dom kom hit vi åkte och handla och donade iordning. Efter så kollade vi på film. Dom åkte hem vid 01 ungefär.


Nu har jag och elviz precis gått en timmes prommis men han är ändå upp i varv och springer med sitt favoritsnöre. Jag sitter här och dricker chailatte, trrro't eller ej men jag gör't! Kim och Erik åker cross. Kim har nu köpt värsta turtles överdelen så nu har han skydd överallt, så nu kanske han inte får ont när han ramlar. För jag berättade väl att han körde omkull förra veckan?! dåre.

Nu ska jag dricka upp chaillatten och glutta lite på tv och njuta av min lördag. hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0