underbara banankaka

oooooh. Hittade ett recept på banankaka och ooh gosh vad gott de blev.. Kim kom precis innanför dörren när jag vände kakan på tallriken. Han slängde i sig två bitar "men guud vad god den var"! Härligt att man lyckas med något! Tyvärr åkte kim på engång i en hast dom (han och erik) skulle åka cross och därmed tog han med kameran därför kunde jag inte heller ta något kort på den halvätna kakan. Skulle ju kunna knäppa med mobilen, men jag skiter it för det blir ändå inga kanon bilder om man jämför med systemkameran!


Vädret har växlat hela dagen vet inte om man ska ta på sig kofta när man går ut med hunden eller om man kan gå i linne. Om jag nu inte hade en utomlands resa liggandes på tur skulle jag bli galen.. För va där det här för sommar? Knappt kan gå ut utan att ha med sig kofta och det är juli? i morgon augusti. Helt sjukt galet!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och äta min gigantiska bit banankaka. Sen ska jag ta världens tur med Elviz. Vi har inte vart ut nå långa stunder idag! Sen klockan 19 är det en serie jag har fått dille på. Blue Water High - Värsta småbarnserie känns det som. Men de handlar om surfing och vad är hetare än surfing? Jag ska lära mig någon dag! Sen allsång på skansen 20 : )

Eftersom jag inte hade någon bild på kakan så får ni en bild på min gosfis
är han inte söt när han busar med plasten? : )

image188

Kommentarer
Postat av: Lejla

haha aww snutten :D

2007-08-01 @ 21:47:14
URL: http://lejlaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0