planer för morgondagen

* torka golven i hela lägenheten.
* gå på banken och fixa nya koder till internet banken!
* gå och sola

säkert hundra saker till jag ska göra.
sen på kvällen ska jag och kim ut och ta någon cider eller fler.. Det är ju trots allt onsdagskväll! Onsdags kvällar är ju speciella i gävle!

Medans jag väntar på att kim ska komma hem nu ska jag roa mig med allsång på skansen. Kim leker med sin nya leksak.. Elviz är crazy idag. helt busig.. går i köket och skäller så man ska springa efter honom. så går man och säger till han så går han och lägger sig i sängen och skäller tills man kommer till sängen då springer han iväg.. "mamma, du kan inte ta mig." ungefäääär. drygskalle!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Jag å niklas kanske vill följa :)

2007-07-24 @ 21:51:15
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0