min semesterplanering

Vad jag ska göra på min semester.. eller vad jag vill göra : )

Oklart!

*
grönalund? liseberg? måste ju dit, kim har ju inte vart på något av ställena.
* allsång på skansen kanske? : ) har alltid velat åka dit.
* dagstripp till åland?
* tyskland en sväng?


Bokat!

* Finland till drömstugan! : )
* Boden på bröllop
* Leksand sommarland med erika och erik : )


i morgon ska jag ringa veterinären så ska jag boka tid så vi kan fixa så Elvan får åka utomlands
.. tänker på främst på Finland.. Elviz skulle älska Paihola lika myckeet som jag! Där skulle han aldrig behöva koppel. där skulle han och fozz busa och springa runt som tokar! ... åååh skulle verkligen vilja se gohögen springa runt där må bra, skutta och bada i sjön! Fast det får ju vänta tills nästa sommar. Eftersom det tar sin lilla tid med prover och grejjer! jajaj.. någon som har någon bra koll hur allt går till? hur lång tid det tar?

Kommentarer
Postat av: sanna

Tyskland besökte jag för typ 2 veckor sen:)

2007-07-22 @ 19:51:13
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: Karin

hehe jag har inte heller plats för någon.. på balkongen kanske:p

2007-07-22 @ 19:55:10
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: crazyangel

fört första sprutan sen en till efter 8 veckor tror ja å sen får du provsvar efter tre månader. så 5 månader allt som allt

2007-07-22 @ 20:28:52
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0