min lediga dag igår.

.. vaknade vid 10.00 satte mig i soffan.. tiden bara rann iväg. Jag städade badrummet så nu är det fräscht och fint! Var ut långa sträckor med Elvan. Kim kom hem, vi fixade mat och mös. Jansson kom förbi, så satt vi här till kanske 23. Då ville Erika och Erik att vi skulle följa med och bada. Så harnäs blev det! Elviz tyckte också det var kul att bada.. :)

Jag och kim kanske sa godnatt vid 03.00 inatt och han skulle börja 07.00 i morse. Stackarn, fast hans val ;) Han kom hem på lunchen nu och åt med mig och sov 10 min i soffan. GOHÖGEN min.

I måndags så åkte vi cab typ hela kvällen.. kim hade lite att uträtta. Måste bara säga att Elviz älskar det. Han hänger ut med huvudet, öronen fladdrar och nosen är högt upp i luften. Han glor ut allt folk som går förbi, han ser ut som en rikitg DIVA i caben.. precis som husse! hehe.. själv vill jag helst ha taket på, precis som mamma. Hon vill aldrig heller åka nedcabat på deras cab. usch vad hemskt det är att se att man blir mer och mer lik sin mamma för varje dag som går.




Snart jobb-- uscha. faaaaast inte långt kvar nuuu! <-- på söndag klockan 15.00 går jag på SEMESTER. TRE veckor, göra vad man vill och få mer pengar varje dag än om man skulle vara på jobbet.. HAHAH. lyx

Kommentarer
Postat av: denice..

tjup tjup!

2007-07-18 @ 15:03:54
URL: http://denicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0