livet utan balkong?

.. idag är det verkligen en slapp dag för oss alla tre. Men vad gör man inte på sin första ledig helg på huuuur länge som helst? Kim spelar playstation, elviz ligger och snarkar brevid mig. Jag funderar på att gå till Ica söder för att inhandla lite mat. Vi är lite oense om vad vi ska äta.. Men tillslut är det ändå jag som får rätt, de ja vill laga är alltid nyttigast, billigast, lättast att göra och framförallt godast! Idag funderar jag på en god pastasallad, en sommarpastasallad.. passar till fin vädret!

Livet utan balkong!? .. vad är det för liv? boring..
jag menar hur kan dom göra en lägenhet u-t-a-n balkong. Men till nästa sommar så bor vi i en lägenhet eller nå liknade med uteplats.. så man kan grilla, sitta ute i solen och elvan kan springa lite som han vill.. just nu.. piss på den här lägenheten.



ikväll hoppas jag på en utflykt med caben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0