lite av varje

.. kantarellmackorna vart riktigt goda igår! :)


idag ska jag plocka lite här hemma och kanske gå till pappa med Elviz. Ganska fint väder ute! Just nu skulle jag vilja ha gymkort. Sugen på att träna lite. Men jag ska vänta tills efter "sommarn". Igår bokade jag och kim tågbiljetter till boden.. Herreguuuuuuud 12h på ett tåg. Vi får ta med laptopen så vi kan kolla på film : ) fyra nätter utan älskade Elviz. Han ska vara hos min syster.. så jag hoppas att han är sams med katten. Där har han både farmors hund Tindra och Grannhunden kejj. Så han har någon att leka med.. inte tror jag att det går någon nöd på min fis heller : )


saknar kim. Idag kommer han inte hem efter jobbet heller.. see ya to night darling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0