inatt är jag din..

.. inatt är du min.. ååå ingen ska-aa få ta-aa natten ifrån oss!

mmh, såhär dags efter Beck spelas absolut svenska ballader här hemma hos oss. Beck var så läskigt att se så vi måste varva ner med lite "tönt" musik.. hahah. neeedå, men kanske för att varva ner så vi kan bli trött och gå och lägga sig. Jag har semester men inte Kim, han börjar 7 imorgon och jag tänkte gå upp relativt tidigt för att hinna med så mycket som möjligt på min första semester dag!

* städa lite här hemma.
* gå ner på stan, köpa medicin till kim och hämta ut pengar bland annat.
* gå hem till pappa och hälsa på.
* tvättstuga på kvällningen!

om jag känner mig rätt så tar det där hela dagen.. men blir det fint väder så skiter jag i allt och åker hem till pappa och är där hela dagen och solar och badar i poolen! meeeeen det ska då inte bli fint väder på hela veckan.. meeeen och andra sidan så har SMHI haft fel förr.. hela sommarn med andra ord.

Nu ska jag gå sista kissen med Elviz Pelviz.. han fick precis ett popcorn.. som gick ner, självklart!

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:p mina leggings är inga leggings utan ett par gamla strumpbyxor jag köpt på lindex och sedan klippt av.. man kan fixa och trixa lite sådär:) hoppas du haft en fin helg!!

2007-07-23 @ 09:13:27
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0