Hur får man bort hicka!?

.. jobbade stängning igår. Kim och Karro kom och hämtade mig när jag sluta det var jätteskönt. Karro sov hos oss.. och Fozz också. Vet inte om det var så jätte bra faktiskt. Fozz var orolig hela natten. Så fort Fozz gick till köket eller rörde sig så skulle Elvan upp och hoppa också. Meeeen dom sov ganska mycket under dagen idag!

Kim gick upp vid 7.30 skulle åka och samla upp folk för att sen åka till sthlm för att gå på Metallica nu ikväll. Vi klev upp efter att han åkte iväg. Vi gjorde frukost. Kaffe och paulins bröd med nutella på. greeeat! Spelade några omgånger med Buzz. Vi gick ut med hundarna en lång prommis.. lekte i hundgården också. Fast hundarna gick mest runt och nosa. tråkisar..

Jag åkte och jobba och Karro satt kvar här. Fick en gullig lapp när jag kom hem... <3
Fick skjuts hem av andreas från jobbet.. HOST.. han sa att han hade lånat en gammal ford men jag trodde den inte var sååååååååååå gammal.. haha.. original allting. fanns inte ens nå spår av bälten.. men det var tydligen lagligt!

Kom hem.. så kom syster och sophie. Vi spelade Buzz och slökollade på ali G i tha house medans vi pratade.. Nu blev jag ganska så precis själv. Förutom Elvan förstås.. han är mysig. Han låg nyss på min magen och drog upp min t-shirt för att sedan ligga och slicka mig i naveln. tooookhund. ville inte sluta fast jag sa åt han heller.. mer tok!

Kim ringde nyss, konserten var kanonbra.. Dom åkte precis från sthlm, dom skulle stanna i uppsala för att äta någonstans. Sen kommer han hem och myser. yeeepp!

I morgon jobb 10-18, sen leeeeedig helg. Kommer inte ihåg när jag var ledig en hel helg sist. Kim har bil i helgen.. skulle vara mysigt att åka någonstans.. förslag på mysiga platser runt gävle tack :)

Hur får man bort hicka?
.. jag glömde min läsk i frysen, nu är den som slash. Kanongott, inte fel att vara glömsk ibland :)

image169

mina gosisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0