höga snarkningar av fulla muggar

.. sitter och har pillat runt lite bland alla klädsidor, får tuppfjutt när jag tänker på hur mycket pengar som kommer att försvinna nu under hösten! Meeeen det går juu trots allt till nå bra! "Bättre att ha kläder i garderoben än pengar på kontot!"

jag sitter i köket och Elviz ligger och snarkar nedanför i sin korg medans man hör någon (någon= min sambo) från sovrummet snarka ännu högre. Så högt att Elviz vaknar och skäller (!?!?) samtidigt som han kollar mot mig "mami vad är det som låter" så säger jag åt han att lägga sig igen och han gör det. Så nu hör jag dom snarka ikapp igen. Kanske ska ta och försöka gå och lägga mig jag också. Bruukar sparka på kim när han snarkar. Han brukar ha ont när han vaknar, då vet han varför : )




gnattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0