great day!

.. Vaknade as tidigt i morse. När kim cykla iväg vid halv 7 i morse så vaknade Elvan. En halvtimme stod jag ut med att höra honom busa innan jag lära gå upp och gå ut med honom. När vi kom in och jag blev ganska pigg så somnade Elviz om på soffan, jädra typ. Men det tog inte många minuter tills jag sov brevid honom.

Vaknade och var mest piggggggg. Fixade med sopor, disk och kläder. Gjorde kalasgod mat tills kim kom hem! Hemmagjord potatis sallad. Som bestod av: Färskpotatis, ruccola, fetaost, gräslök, rödlök.

Till det så blev det kassler. Som jag först skar i skivor sen stekte dom lite lätt, la dom sedan i en ungsform och hällde på en creme fraice-blandning som bestod av creme fraice, chilisås, gräslök och vitlök. Toppade med lite riven ost.

okeeeeeeeeeeej, den som inte trodde det blev gott trodde fel! : )




My everything, My universe!

Kommentarer
Postat av: D.

reeklaaaam ;)

2007-07-03 @ 00:16:25
URL: http://denicee.blogg.se
Postat av: Kim

GOOOOTT!

2007-07-03 @ 00:50:14
URL: http://www.kimlidberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0