fick en order på telefon..

.. kim ringde och bad mig värma, koka upp lite Ravioli tills han kommer hem vid tolv på lunch! Jag som hade tänkt gå till pappa och sätta mig på altanen! Får gå dit efter tolv då! Sen får vi se hur många timmar jag stannar där. När jag kommer hem igen ska jag göra en banankaka.. bananerna i fruktskålen börjar bli allt för bruna.. Jag har bananer så det räcker till två kakor.. så jag tänkte göra en i morgon också..

.. VI får främmande.. och inte vem som helst. Kim har tänkt länge på att starta eget företag (inom datorer+ mediacenter - jag har en datanörd till sambo) så ringer han som äger HI-FI klubben istan och vill sammarbeta. Dom verkar inte vara så bra på att bygga datorer och det är ju kim proffs på. Så han som äger HI-FI kommer hit i morgon : )

Elviz är lite sjuk idag (lite rätt åt honom) Kim hade lämnat sin pizza kvar på rumsbordet igår kväll. Hans halva kebab pizza hade ingen kebab kvar i morse.. såååå han har typ ätit kebab och nu spyr han och har diarre om vart annat. (kanske är lite kims fel att lämna den kvar) men nu kanske Elviz har lärt sig en läxa (hoppas jag)

Jag har inge mensvärk längre.. för bästa denice tipsade om att man ska äta magnesium tabletter när man har mens.. köpte igår och vips jag känner nu ingenting! thank god.


nu little more chailattez :)

image186

Här bor vi : )
..och bokstavligt talat här är den delen jag tillbringar mest tid hemma.
Underbara sofffa : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0