49:90,-

.. Sprang på en jättefin strandklänning på HM - ynka 49:90,-  Kanon snygg och passar utmärkt till turkiet. Såg lite annat också.. får ta det en annan dag då man inte har så brottom hem.

Nelly.se har ju haft rea nu i några dagar. I våras hittade jag "min" bikini där. Problemet var 2000,- för en bikini.. men såå snygg! Weell, nu är den sänkt till 699,- den är sänkt jätte mycket.. men fortf. tycker jag att sjuhundra är mycket för en bikini.. särskilt jag som har kanske 20st och har inte något behov av en till + att jag köpt två nya den här sommarn. Har vart inne på sidan flera gånger igår och idag och bara hoppats att min strl ska ta slut så mitt bekymmer är ur världen så jag slipper köpa den! hahah..

... fast kan man köpa en data KABEL för 76.000,- så kan jag köpa en bikini för 699,-





mer kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0