snodd av emmaaaaa

Namn: Hannah Öhström
Husdjur: Räknas dammråttor?
Vänner: Få vänner, men många kompisar!
Bästa uteställe: Usch, jag har tröttnat på krogen. En riktig hemmafest är guld!
Sex: ;)
Längd: 163, kunde vart kortare
Land: Bor i Sverige. Looooooondon here i come! :)
KK: Klas Klättermus
Kändis: Elvis Presley, vilken stjärna!
Pizza eller hamburgare: Vegetarisk pizza.. yammi!
Färg: Svart, vit.
Musik: Just nu spelas radio.
Boende: Lägenhet, sambo
Hockey eller fotbollskillar: Innebandykillar? :)
Piercing: Öron, hade tungan men växte upp ;)
Kärlek: Massor
Drömmar: Bo utomlands, gifta mig rik, sola och shoppa ska bli mitt jobb :)
Jennifer Aniston: Who is she?
Hund eller katt: Hund, men snurre är mys han också!
Favoritsport: Gymnastik i think
Alkohol eller knark: Alkohol helt klart.
Livsfarligt: .. att leva
Är jag bäst på: Att komma försent, vara lat, att vara HANNAH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

innebandyboys is the shit =P

2007-01-07 @ 17:28:59
Postat av: hannah

yeaaah :)

2007-01-08 @ 11:00:17
URL: http://pleased.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0