Jag är trött på att vara sjuk

Ditt namn: Hannah
Längd: 163 cm, jävla tjat om längden
Spelar du något instrument: Nej.
Vem är snyggast: Kan inte välja någonsådär helt pang nu :)
Vem vet mest om dig: Min sambo eller mina föräldrar.
Vad vill du ha just nu: Halstabletter eller nå värktabletter som funkar.
Vilka sjukdomar har du: Just nu, feber, hosta och snor i näsan.

Fobier:
Möss är välla äckliga? särskilt dom vi har på jobbet :| (Amelie ta inte illa upp, dina smådjur är säkert söta ;P)
Känner du en snygg kille: Självklart! Seth Cohen i OC.. eller så är min sambo ganska snygg.
Har du körkort: Nööe, bättre med taxi actually

Åsikt om jultomten: Han finns inte.
Vill du gifta dig: Ne, det tror jag välla inte. Isåfall i Vegas annars får det va :)
Din hårfärg och frisyr: Blond uppsatt i en slarvig fläta med ett diadem mitt på huvet.
Skolväska just nu: Sån slipper jag som tur är
Har du glasögon: Nej, men måste nog skaffa mig ett par. Ett par dyra, snygga isåfall :]
Hur ser din plånbok ut: Svart, mycket fin och användbar.
Favorittv-program: Cityakuten, ugly betty och PB
När ska du festa nästa gång: Jag tar en sup varje kväll..
Vad köpte du senast: Mat på maxi skulle jag tro.
Hur mycket pengar har du: Så jag klarar mig, men man har alltid för lite ändå.
Hur svarar du i telefonen hemma: "hej, det är hannah" eller "hej" eller "tjena"
Senast kramat: Kim.. eller kudden när jag kollade på film idag.
Vem sov du hos senast: Hm... senast jag inte sov hemma, då sov jag.. hm. måste ha vart i Finland över jul!
Stjärntecken: Oxen
Ögonfärg: gröööna.
Kall favoritdricka: Bubbelvatten
Varm favoritdricka: Kaffe eller latte. både på sätt och vis
Alkoholhaltig favoritdricka: P2
Säger ofta: Ellé?
Saknar du någon: Min katt. jag vill ha ett husdjur
Du fikade senast: idag - mjölk och pepparkakor
Bästa tecknade film: TORKEL i knipa. alla som inte sett den se den!
Hur känner du dig nu: Hängig, trött, febrig och sjuk helt enkelt
Kan du laga mat: Klart jag kan, men varför ska jag när min sambo är född vid spisen? :)
Vad tycker du om fötter: Äckliga
Är du smart: klart jag är. Förvånar folk varje dag!
vad skulle du vilja äga: Ett hus någonstans vid medelhavet, sen kanske ett eget gym
Har du homofobi: Absolut inte!
Om du var ett djur vilket skulle du vara: Delfin kanske.
När och varför grät du senast: hm.... dont know.

neeeeee.. nu är jag trött på att vara sjuk. ska kolla på lite film nu.. happy feet kanske. Äta massa choklad och dricka grönt te.. kura in mig i min mys filt. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ammi

haha! =) Jag kan inet ta åt mig eftersom jag har råttor inte möss ;D

2007-01-11 @ 20:02:50
URL: http://amelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0