dagens

Dagens bleh: Snörvlandet och halsontet
Dagens musik: Radioseven - ingen musik på datorn, nyformaterad.
Dagens frisyr: Slarvig tofs mitt på skallen.
Dagens kläder: Leggings och kims puma hoodie, lite oversize på mig och min dönicks-scarf
Dagens bästa: Lugnt, ledig, skönt inget stress.
Dagens sköna: Dusch med duschradion - TOPP!
Dagens roliga: Grannen halka utanför mitt fönster.
Dagens mindre roliga: .. han halka precis på min fina, röda cykel. iddi.
Dagens skryt: Kim är hemma hos en oldie NHL-stjärna.
Dagens pinsamma: Hmm.. skrev till fel på msn?
Dagens ångest: Att jag inte kunde träna med annie.
Dagens måste: Gå ner på stan - hem till mamma!
Dagens sämsta: Det är måndag, kim har träning halva natten.
Dagens knark: Kaffe och alvedon


jolåsatte, myyy day


Kommentarer
Postat av: D.

2007-01-15 @ 22:37:49
URL: http://denicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0