what a night and what a day

(Det här inlägget skrev jag igår kväll)

Klockan 04:(LÄS NOLLFYRA)45 hade jag klockan ställt på i morse. Så vid 05:05 satt jag vid köksbordet och drack kaffe! jejj.. strax efter sex gick till bussen till jobbet, började 7. Slet som ett djur(LÄS: ett jätte stort och farligt djur).

Kom hem vid halv fyra circus och det var bara att göra mat tillsammans med kimmen, chickenbits med ris.. mumma. Sen träning.. gick på pass sen gick jag på bandet i 30 min. Skönt skönt..

Lagomt seg med intorkat svett kom jag hem circus halv 8a och satte mig och kolla på filmen Grease jag köpte idag - mest bra film, otroligt bra och rolig.. sitta och sjunga med och nästan dansa med! hehe :) jag och Camilla på jobbet ska se den någon dag tillsammans.

Var föresten ut och käka med kim i lördags på church.. huuuuuur gott som helst. Hade tänkt att gå på bio också i helgen men med en nota på nästan 800 så fick det mysa vara för denna helg :)
Var också på melodifestivalen - grymt kul, upplevelse verkligen :)

Nu hamna jag här, fördriver tiden lite medans kimmen är på träning. Inget bra på tv heller, prison har jag redan sett sen äre bara kasst. Får se om jag sitter uppe när navy börjar.. tycker abby är så kool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0