what a day!

Tränade i morse eller ja, vid 11.30 med anniiiih :] hon är mys. Hann precis komma hem så drog kim med mig ner på staden igen. Jag skulle tydligen ha en ny mobil.. så jepp. nu sitter jag här med ny mobil :) tack älsko. trodde det var han som fyllde år idag :D men han köpte en till sig också! kom hem gjorde två underbara tårtor sååååå himla fina! städade lite och sis kom och hjälpte till.. kärlek till dig!

sen fem till nu har det vart folk här och kim har fått fina presenter och han är nöjd. han sitter med en öl i handen som han stolt har köpt själv på systembolaget i morse :)



hoppas ni också har haft en bra kväll :)

eftersom jag har ny mobil nu, så har jag ett tillfälligt nummer som jag kommer att ha till nästa fredag då jag får tillbaka mitt andra nummer igen.. antingen så spar ni detta nummer 0763405656 eller så skiter ni i att ringa mig på en vecka :)

nu efterlyst!!


Kommentarer
Postat av: syster

kärlek tillbaka till dig och dina tårtor

2007-02-18 @ 19:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0