uppe och studsar

När kim åkte till jobbet vid 20 i 7 då klev jag upp och gjorde en ordentlig frukost. Nu sitter jag här och myser med en stor kopp kaffe och precis läst nya fitness magazine - grymt bra tidning som ger mycket inspiration. Har köpt fem nummer irad nu och jag gillar dem. Efter ha räknat efter så blir det billigare med en premunation! Topphälsa är också en tidning jag varmt kan rekomendera!

Igår fick jag mitt påskschema.. (ja, redan) oväntat! Inte kollat så noga, men det ser bra ut. Jag jobbar rätt så långa pass på alla röddagar vilket betyder dubbelt, vilket är kanon!

Köpte världens mys pyjamas igår som jag nu myser i. Men ska snart studsa i mina träningskläder och ta en powerwalk till gymmet! Sen jobb.. hehe, det börjar bli rutin nu. Gå upp tidigt, gå till gymmet och sen jobbet.. meeeeeen jag gillar det starkt! Jag tycker mitt liv rullar på bra nu. Har verkligen hittat bästa ever lägenheten. För ett tag sen hade jag mycket som jag skulle göra, men nu har jag tjeckat av allt. Utom... att hämta min cykel på flemming, den står det i cykelstället och är översnöad och fryser. Jag har faktiskt ångest.. Längtar tills den dagen jag orkar ta tag i och hämta den.. min fina cykel. Då ska jag torka den ren och torr och ställa den i förrådet. Till sommarn ska jag också laga punkan! aja nog om min cykel.

Är det någon som vet hur bra sånnadär läkemedel mot förkylning funkar? Kim är förkyld och håller nog på och blir sjuk och jag väääääägrar att bli förkyld igen. Echinagard kanske är något för mig? Bästa och sämsta boten

Missa inte tjejkvällen på tv ikväll
20.00 Men in trees
21.00 Top model 7
22.00 Lustgården

pjuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0