tränat + banken + köpt present

Tränat idag, som vanligt ;) kaaaanonois skönt! Sen gick jag till banken och satte in 3000 på mitt konto. Så jag slapp ha dem löst i plånboken! Sen sprang jag på en kanon present till kim. Han fyller ju år på torsdag, ja om en vecka precis.

Nu ska jag fräscha till håret och sen fixa lite här hemma. Får besök här senare av både kims pappa, min mamma och min syster. Jag och syster ska gå ut och ta en promenad ikväll också! Skönt! 

Jag har blivit frälst i pistasch nötter OCH..... idag dimpa det ner ett stort kuvert i brevlådan och självklart var det till kim men jag blev så nyfiken så jag lärade öppna det ändå och där låg det en almanacka som han beställt ifrån personligalmanacka.se och den var gudomlig. jävla fin. Så nu ångrar jag att köpte den där stupid bröstcancer-almanackan. Jag gjorde ett inpulsköp. Jag behövde en almanacka, jag köpte den första jag såg (den enda jag såg) då tänkte jag "den här blir bra och den går till nå bra" meeeeeeeeeeen nu tycker jag den är skitful, har aldrig tyckt om rosa i hela mitt liv. gah. jävla skit

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt att du gillar bloggen :) Visst e de gott me marmelad å ost!! Min pojkvän tycker ja e weird haha! Han tycker inte man kan ha marmelad på rostat bröd, hallå marmelad e ju till för att ha på rostat bröd!! Å sen när ja lägger på lite ost oxå, ja då tror han att ja e galen haha! :D

2007-02-08 @ 15:02:32
URL: http://vofflan.blogg.se
Postat av: Kim

iiihk, Kimmonon har finaste almanackan nu! Kanon snygg faktiskt ;) älsko - du behöver köpa en ny ;)Love love love

2007-02-08 @ 16:30:50
URL: http://www.kimlidberg.se
Postat av: anna

haha, sötnos.. rosa är ju sött ;) det var ett jättebra tips ialf, det ska vi lägga till :) puuuss ses på lördag!

2007-02-08 @ 22:55:59
URL: http://dagenspresent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0