strålande

nu är allting relativt klart. bara gardiner och sånt som ska upp nu. sen har vi flyttat in och rustat hall, kök och vardagsrum. skitsnyggt! ..... bilder kommer att komma, eller vill ni se live är det bara att komma förbi ;)

på torsdag fyller älsko 20. yeah. så det var bra att vi han rusta innan det kom massa folk på besök :)





jag älskar dig mer, mer, mer, mer, mer, mer, mer, mer, mer, mer för varje dag.



(jag hoppas att jag inte får något på alla hjärtans dag. det ska inte behöva finnas en dag då man ska bli uppskattad med blommor eller presenter, god mat eller nå dylikt. jag skulle uppskatta det mer en helt annan dag, en vanlig dag. det ska inte behöva vara.. "oh shit, det är alla hjärtans dag i morgon. jag har inte köpt något till min pojk/flickvän, vad ska jag köpa!?") gaaah. märks det att jag hatar denna jippo dag!?!?!? fattar bara inte att det ska finnas en speciell dag att visa kärlek på! sug, nu film.

miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0