min bästa vän

53330-96

Jag och Emma tog en frukost på stan idag. Mysigt! Vi hade ganska mycket
att prata om eftersom det var ganska länge sen vi sågs :)
Jag hade då inte så mycket att säga till henne men i hennes draaaaaaamatiska
liv så gick tre timmar prat väldigt fort :) älskar den här tjejen!

Hörde föresten idag att mitt liv var perfekt... jag gick upp tidigt, jag tränar
ungefär varje dag, jag har ett jobb, jag har en kanonfin lägenhet
och såklart världens bästa sambo!
Med andra ord, jaaaa.. mitt liv är på topp just nu!

Jag har äntligen lyckats ävertala emma om friskis. Nu verkar hon taggad :)
I morgon ska vi på pass.. 11.30 med favorit annelie!
Får försöka så gott det går, jag har ju joooordens träningsvärk i jumskarna.
Vet inte hur många gånger på jobbet som jag fick frågan om jag hade skitit på mig! hehe

aja.. precis tappat upp ett bad, ska lägga mig där och vänta på att kim slutar sin träning! gnatt!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Tack för att du finns :D

2007-02-22 @ 15:11:25
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: D.

heey :)

2007-02-26 @ 12:17:30
URL: http://denicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0