har blivit morgonpigg

Det är så skönt att vara uppe tidigt och studsa! Gå runt och fixa saker med en kaffekopp i handen.
Har just nu tvättstuga också, skönt att få lite tvättat. Runt elva ska jag med theres och träna, både pass och gym. Precis som igår. Vi är så duktiga  :) Sen blire jobb ikväll 17-21.30 - skön tid!


Hur skulle du reagera om du fick detta sms från din chef?

Hej! Vill du höra av dig till mig, gärna före 8.30! Eva

Första tanken var "vad har jag gjort?" haha.
Hon ville bara fråga om jag ville ha biljett till melodifestivalen!
Paff, paff och åter paff. Tyvärr har jag redan biljett!
Så hon får leta på någon som är värd den lika mycket som jag :)


Min syster har svinkoppor så henne är det synd om!
Föresten min kompis anna har gjort en väldigt bra blogg om presenttips som jag tycker ni borde kolla in här ! Och vill  du se världens sötaste våffla  gå in här :)

Kommentarer
Postat av: Kim

... och kimmonon är bäst!

2007-02-20 @ 09:24:41
Postat av: hannah

RE Kim: haha.. klart du är :)

2007-02-20 @ 09:48:30
URL: http://pleased.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0