Wohoooo, jag är fast!

Kom till jobbet en halv timme tidigare idag. Sällan jag kommer dit för tidigt och de säger "vad gör du här nu!?" haha. Efter jobbet åkte jag, mamma och syster en rajd på krauta, dollar, plantagen och öb.. kolla lite bara. Fick hem lite smått och gott också!

Kom hem och kopplade in SINGSTAR och gissa om jag är fast! Suttit i typ 3 timmar med de nu. Supernice.. :)
Nu när alla ska se på desperate så sjunger jag några runder till eftersom jag redan sett de. Kuuul på förfesterna... tjejerna sjunger singstar och killarna lirar guitar hero. Grymt grymt..


image291

Linda Bengtzing på julfesten...
Gillade inte hennes kortklippta frisyr..
Vad tycker du?
Långt VS kort hår?

Kommentarer
Postat av: Karin

jaså se där..
a sånt höjer ju partyhumöret:)

2007-12-11 @ 21:06:05
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Åsa

håller med hon passade bättre i långt, hennes korta frisyr va lite tråkigt. Hon skulle ha kört på nåt roligare när hon klippte sig, eller sparat sitt långa. Tur att kändisar har stylister som kan fixa hårförlängning åt dem :)

Kram åsa

2007-12-12 @ 10:30:02
URL: http://artificialgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0