Sjuk?

Jag som aldrig aldrig är sjuk är sjuk. De började igår kväll.. Vid 21 var jag helt yr och trött. La mig i sängen vid 22.. K la sig strax där efter. Han killade mig på ryggen, de som jag älskar när han gör. Fast de gjorde så ont. Ont i huden när han gjorde de. Jag var öm över hela kroppen. Vaknade inatt vid 03 och var helt kallsvettig. Somnade om och vaknade idag vid 12. Sis och hennes J kom över strax efter jag vaknat. Hon hade också feber. Stackars oss. Vi skulle kolla lite julklappar och så. Jag bjöd på Cola och skorpor. Fick i mig 3 st.

Nu sitter jag här och väntar på K att han ska sluta jobba och komma hem med alvedon och halstabletter. Självklart så får han pyssla om mig ikväll. Eller så har jag svaga minnen att han ska spela innebandy?!

Iförrgår köpte jag mig en SodaStream, Man fick med tre smaktillsatser också. Så nu ska de stream'as i jul.

Undra om jag blivit sjuk för att jag inte druckit min Aleo Vera juice nu på en vecka. Nu ska jag nog göra en Aleo Vera drink och lägga mig i sängen. Glass ska jag äta till middag.  Lucky me or Unlucky me?


(de är ju tur att man matchar in den enda lediga dagen i veckan och blir sjuk på!?!??!?! i morgon måste jag bli frisk. Jag har två möten och jobb som är ett måste)

Kommentarer
Postat av: klara

usch vad jobbigt :(
hoppas du blir bättre snabbt! :)

2007-12-05 @ 15:09:21
URL: http://klaralaa.blogg.se
Postat av: Karin

krya på dig!
ja det vore en cool färg:)

2007-12-05 @ 15:14:40
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Anonym

jobbigt att vara sjuk!

2007-12-05 @ 15:23:14
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0