Jobbig dag, Första advent.

Jag har så sjukt svårt att sova om nätterna vet inte alls vad som är fel. Jag känner att jag riktig inte kan slappna av. Men jag har inget "problem" eller något som ligger och trycker som jag oroar mig för heller.. Somnade runt 3 inatt och upp vid halv 8. De var jobbigt må jag säga. Så jag hoppas jag somnar tidigt ikväll. HÅLLER TUMMARNA.

Undra vad vi ska göra för middag idag. humsi..

Första advent är de idag också och inte har jag hunnit med att julpynta heller. Tisdag har jag siktat in mig på. Vi ska ta storstädning först. Börja lite ikväll och ta resten i morgon.

Elviz har vart hemma hos Fozz och dem har busat så nu ligger han helt slakt här i soffan.

image287

Nya Härliga Hund också. Med massa mysiga julspecial!
Har tagit kort med Photo Booth'n därför bilden är spegelvänd.
Men se så slut han är. Jag kan lyfta en tass utan att han märker.
Lillälskling min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0