All I want for christmas is you!

Som vanligt inte haft tid att blogga. Igår hade jag och syster en hel shopping dag tillsammans. Vi köpte en del julklappar. Såklart lite till mig också, Elviz fick också lite saker. Vinterjacka och ett nytt halsband! Köptes på Djurmaxi! Igår kväll gick jag och sis till mamma! Där vi julpysslade lite. Klädde den fula keramik krukan till min en med mosaik. Mysigt blev de, meeeen guuuu så svårt. Svårt att få raderna raka och få in mönstret man ville. De blir nog fint när den blir riktigt klar. Bilder knäpptes såklart igår, både före och efter. Så ikväll kanske ni får en blick av min kruka.

Nu ska jag åka till mitt jobb!








Om du vill beställa Aleo Vera jucie, kanske ge någon i julklapp - beställ här!

Kommentarer
Postat av: Karin

säljer ni många skumtomtar där ute såhär års?:p

2007-12-20 @ 15:26:36
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0