uppe före tuppen

Idag vaknade vi klockan åtta.. trodde det skulle vara fint väder idag. Tänkte gå till pappa och lägga mig där och sola och bada. Men min dag sprack så nu ska jag och elvan bara mysa hemma! Elviz har roat sig med sin aktiveringsboll i snart 30 min. Jag har ätit mys frukost.

Syrran kom hem från Öland igår. Hon skulle sova hos sin kille i skitskär. Kaaa-a-a-aaanske möjligen skulle hon komma hem idag. Vilket jag hoppas, jag håller på och blir tokig. Hon ska färga mitt hår idag! eller så blir det i morgon! Kan inte se ut såhär i håret längree.. grrrr..



Idag bjuder jag på en gullig bild. (kim blöder näsblod som han jämt gör och Elviz vill bara dra ut papperstussen ur näsan på han) : ) Elviz har en egen kudde i sängen - nalle puh kudde : )

image189

kikade in i izabellas blogg och hon hade ett inlägg och fråga hur många ggr man har sex per dag. Javisst kan man vara nykär och så.. men att ha sex 7-10ggr om dagen kan inte bli så kul i längden.... jag menar? gör dom inget annat om dagarna? : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0