Ska vi gå och fiska?

Hej augusti, jag är redan vaken!

Elviz ville inte sova länge än till sju idag, att vakna av att någon småbiter en i näsan är inte så mysigt kan jag säga. Vart på en prommis och håller nu på och äter frukost. Om de inte skulle blåsa ute så skulle det vara kanonväder. 27.9 står min termometer på. Kan bli en fin dag idag! Vid 11, 12 någongång ska jag och Elviz möta Tessa och picknicka i boulognern! MYS!


Smorde in mig med Body butter Mango igår och det doftar fortfarande lika gott!


Hade rekord på unika besökare igår.. igen : )
Vad ska jag ha i min picknick tro? förslag? : )

Kommentarer
Postat av: Karin

49 kr?:) hehe oj

2007-08-01 @ 16:39:56
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0