nu börjar värmen komma

.. så skönt att känna solen genom persiennerna på morgonen : )


Just nu står K och dansar till markolioos sommarplåga.. han är så söt och så glad. Kan det vara hans nya högtalare som gett honom den energin. Jag bara väntar tills han jobbat klart, även fast han lovat mig en helg utan jobb så blev det lite iaf. Hoppas på nå bad eller så skiter vi i de idag och åker till Ikea så blir vi själva där! I veckan blir det garanterat bad. Mån-ons iaf.. medans älsko jobbar. Kul att han har semester från ett jobb och då jobbar han på sitt egna jobb. Typiskt att jag aldrig får en jobbfri karl.

Vi skulle ha följt med Sis och Johan till Limön idag men så fick K jobb, men en annan dag..
På torsdag ska vi åka till Boden, Elvan ska vara hos Sis - hoppas det går bra och att han inte blir allt för gnällig :( För just nu är han i världens mamma period. Ska klänga efter mina ben och ligga i knä, bli buren.. precis som ett barn!


Nu ska jag störa K i några minuter med lite puuuuussar!

Kommentarer
Postat av: LEJLA

hihi okej skönt att han inte är ensam om det.
Nej faktiskt inte, orkar inte dt hahah men kanske en gång på fem veckor lr så, blir a ldrig regelbundet haha utan då dt känns om om det behövs.

2007-08-05 @ 14:39:43
Postat av: denicen

heey guld.

2007-08-06 @ 18:46:04
URL: http://denicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0