nu blev jag lycklig

 
Friday 3. August
Växlande molnighet och tidvis regn.
14°C 2 m/s

Saturday 4. August
Omkring halvklart och uppehållsväder.
19°C 3 m/s

Sunday 5. August
Klart till halvklart och uppehållsväder.
23°C 5 m/s

Monday 6. August
Klart till halvklart och uppehållsväder.
25°C 3 m/s

Tuesday 7. August
Övervägande klart och uppehållsväder.
25°C 4 m/s

Wednesday 8. August
Klart till halvklart och uppehållsväder.
24°C 3 m/s

Så lyckklig om detta väder kommer nästa vecka! :D
Då ska jag åka till trödje varje dag och bada i gropen! :)


idag har vi slödag här hemma. Känns som jag börjar bli sjuk, känner mig hängig och lite dimmig. Kanske ska ta mig ett glas vin och piggna till lite : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0