lite av varje!

Igår kväll följde jag och älskling med Emma och Niklas till Sandbankarna med hundarna så dom fick springa och bada lite. Elviz tyckte det var jättekul, hoppade frivilligt i vattnet och gjorde några fina magplask.

Idag skulle jag till pappa och bada och sola lite. Men jag gick till farmor och sen till Marie. Hade en jättetrevlig dag. Kollade på kort som var ifrån Marie och Markus bröllop.. kanonfina kort! Fick "lillamaten" till lunch och låg i solstol och tittade på när Marcus och hans pappa byggde ett förråd. Elviz var duktig men skällde ut alla 100ggr. Det är som om han är senil och inte kommer ihåg att han hälsade på samma person för 10min sen.

Kom hem vid halv 6.. elviz somnade på engång i soffan.. Klockan 7 när kim åkte på träning joinade jag elviz.
Nu är Kim på väg hem.. Vi ska nog göra varma mackor och dricka lite vin : )

Lite bilder ifrån igår kan jag bjuda på!


( Jag kommer inte ihåg när jag sminkade mig senast. Så skönt att gå runt på sommarn utan smink! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0