int' blev de nå Boden int'

nope, vi vart hemma. (pga mig tydligen)! Men haft de så underbart dom här dagarna ändå. Vart mesta dels med Erika och Erik. Jag och Erika har urinvägsinfektion.. hur har vi lyckats fått det samtidigt när det inte smittar? Hoho, vi har lyckats iaf.


klockan 16:08 skickade jag ett mess till K
klockan 16:08 skickade K ett mess till mig.

mysigt att vi saknade varandra samma minut! : )


Älskling passa du äter ihjäl dig nu under cityfesten! haha : )
Vi har gått ner, K har ätit langos, vi gick runt ett varv, K åt texmex, vi gick till ett öltält, K åt thaimat. Man kan tro att han är en tjokkis.. Undra ja hur allt kan få plats i denna lilla magen :) söthögen min!



Ikväll ska det intas alkohol med Erika och Erik. Kan bara bli bra.. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0