ingen gävlebo har välla missat cityfesten

.. och ingen har välla heller missat att det är samma som förrat året. Alla stånd och restauranger står på samma ställe. Var ner igår, käkade en langos och gick hem igen. Var mest 14åringar och det luktar piss. Fyra dagar pissluktande.. (!!?)

Var några här igår innan vi gick ner. Sis färgade mitt hår och vi hade lite kul.
Idag skulle vi upp tidigt för att hinna med massa saker.. precis när vi var på väg att kliva upp så ringer K chef och säger att han är på väg hit. så det var bara att kliva upp och sätta på kaffe och städa lite fort. Han hade med sig nybakat bröd och det är aldrig fel. K åkte iväg och jobba.. slutar klockan 15. Då ska vi iväg och handla bröllopspresent, åka på kalas, lämna tillbaka caben (GRÅTER) först ska vi givet städa ur den. Sen ska vi lämna bästa sötaste snyggaste Elviz till Erika.. (GRÅTER ÄNNU MERA) sen ska jag och K hem och packa. Vårt tåg går runt 00.00 inatt och då ska vi sitta 12h på ett tåg. JAA! : ) Laptopem och ipoden ska med. Ipoden har jag nyss laddat smock med ny musik!

bah, fyra nätter utan min lillgris. Men jag antar att han får det bra.
Han ska åka till Limön och vara med syster och Johan, kanske lite hos farmor också! men ja, som sagt det går bra. Bara jag som är något töntig.

Vi ska till boden på bröllop. Skönt att göra någonting lite vettigt sista semester veckan! På onsdag börjar jag jobba igen.. gaah! vill inte!

:)

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Jaaa kommer sakna deeeej!

2007-08-09 @ 22:52:52
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: natta

vi har augustifest här nu med och då är det massa fulla tonåringar.. Dock inte jag :)

2007-08-10 @ 13:51:38
URL: http://naatta.blogg.se
Postat av: Jessicaq

Jag har lätt missat Cityfesten, nå
styggt också. Det enda jag gjort på stan sen i onsdags är att jag bytt buss till och från jobbet ^^
Och jag tror faktiskt inte att jag missar så mycket heller ^^

2007-08-11 @ 14:29:38
URL: http://dzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0