i morgon..

.. åker vi!

Jag har nog köpt och fixat de mesta men lite saker kvar.. igår köpte jag mig en resväska. Den är gigantisk och de är bra.. har även köpt solkrämer och shampo för hår som är i solen.. Köpte en skitsnygg kjol och tre oversize linnen som man kan ha till stranden. Idag ska jag växla pengar hade jag tänk. Sen ska jag åka och jobba - jädrans inventering så jag kommer nog inte därifrån förens vid 23.


Igår kväll klippte jag håret på syrran... lika frisyr som jag har. Kort i nacken och längre i fram. Tyckte de seriöst blev skitsnyggt. Själv vet jag inte om jag skulle sätta mig i stol och säga klipp mig.. hos min syster och klippa av nästan två decimeter! : )


I morgon ska jag och k ut och äta innan jag åker.
Jag kommer att sakna er!


Köpte Linas kvällsbok 1&2 igår. Tänkte ta med mig den och Äcklig..
Börjar med Kvällsboken.. den är på 302 sidor. Den kanske räcker.

image205image206



Kommentarer
Postat av: crazyangel

Hoppas ni får en superbra resa stumpan! jag är INTE avsi. Inte alls. Grr...

2007-08-30 @ 14:57:28
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: Helena

Tack så mycket för ditt svar om vart du köpte ditt halsband och koppel till din hund =) Men lär nog vänta lite då vår lilla Foxy lär ha halsband för kattungar =)

2007-09-04 @ 11:54:54
URL: http://misshoneypie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0