en dag kvar........................................................

......................... på semestern. Vad ska jag göra i morgon då?
Nu ska vi iaf iväg och äta kinamat. Stekt ris med kyckling som vanligt! : )



jag och mamma var iväg och klippte klona på elviz. Han var lite envis och försökte kravla sig ur men det gick mycket bättre än hemma. DÅ han kissar på sig och gömmer sig under soffan så fort han ser kloklipparen. Så nu har bebben mycket fina klor. ååh vad är bättre än att sniffa och snusa valp! : )


BTW min sambo är lite smått galen. Har kopplat in högtalare i taket i badrummet så nu kommer jag att kunna ligga i badkaret flera timmar och kunna stå och sminka sig samtidigt som man shakar lite rumpa! Han är guld egentligen min sambo, jag älskar han så grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0